1 december

Jag skippade matten, jag är glad för det för cissi var ändå inte i skolan så då skulle jag haft 2.5 timmes hål ensam till spanskan :/ Men jag gick allafall på spanskan så det var duktigt av mig! Det var faktiskt ganska roligt, jag satt bara & pratade i en timme me elin,narin & emilia =)
När jag kom hem kollade jag på julkalendern, den var väl sådär. Okej jag tycker den verkar vara riktigt dålig, varför gör dom inga bra julkalendrar nu förtiden? jag saknar "när karusellena sover" & "mysteriet på greveholm", dom var allafall roliga & kolla på. Haha min mamma säger att dom bara blir sämre för ja blir äldre, men det tror jag inte på :) Nu ska jag äta lussebullar & dricka julmust & kolla på tv, myysigt :D
Imorron har jag sovmorgon, såå himla skönt, det behövs jag är heelt slut! Sen på kvällen firar min mamma&pappa 20 år så då ska vi ut & äta på ngn båt, det blir trevligt :)  PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0