16 december

Yes, jag hade rätt. kemiprovet var jättesvårt så nu hoppas jag verkligen att jag klarade g. Men nu är det inge mer plugg alls iår :D haha fan så underbart! Bara två skoldagar kvar, å då kmr jag inte orka anstränga mig ett skit. Sen har jag lovat mig själv att jag ska kämpa mkt bättre i vår! Vill ju inte bara gå ut me g elr ig. fast jag har ju redan börjat på extra stödmatte för att höja mitt betyg för vg, första gången var igår så är det mellan 4 å halv 6 och det är 6gr till, visst börjar jag bli amitös? (a) haha sen får vi gratis juice å macka :) haha det är nästa värt det för bara de ;P aja nu ska jag äta är ashungrig. Har inte kunnat äta ngt på hela dagen för jag var så nervös -.- PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0