17 december, en riktigt onödig dag.

Idag har jag absolut inte gjort ngnting. På gympan så fick vi inte tillgång till spegelhallen så vi kunde inte boxas, så vi tjejer spelade volleyboll. narin & cissi var inte där så det var lite tråkigt :( haha och igår var första gången jag & cissi träffades på 5 dagar, bara för att både hon & jag varit sjuka så det var kuul :D haha även fast vi hade cpkemi prov :/ & imorron ska hon bjuda mig på en bulle :) haha dt e de jag ser fram imot! sen hade jag  bara matte och sedan dess har jag bara varit hemma och trååkat. kul dag, verkligen. men jag vill bara att det ska bli fredag nunuNU så jag får loov!


sen tänkte jag bara säga att jag saknar dig carro!
jag tycker du ska komme hem från egypten nuu! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0