18 december.

Jag har skrattat mig igenom hela den här dagen typ, haha. 2 timmar spanska på morgonen värkade inte så kul precis, men vi fick sjunga kareoke, göra julkort å så fick vi ngt spanskt julgodis, sen köpte jag och cissi bullar på håltimmen, haha (a) Har typ inte haft ngra seriösa lektioner idag, så jävla skönt! Vi hade även den roligate kemitimmen vi ngnsin haft, gunilla gjorde endel balla expriment, men jag & cissi garvade nästen hela tiden åt ingenting. Haha hon kittla mig så jag gjorde värsta tjejpipet 2 gr dessutom när det var helt tyst i hela klassrummet, men jag hämnades å göra dt i korridiren sen (a) mohahah. Sen träffa jag pappa i kista och köpte lite julklappar. Imorgon är det bara fika och ngn julshow så vi slutar innan 10 :D hihi. Så då ska jag åka hem till hanna å äta frukost me henne tänkte jag, hon har ju ledigt  imorron (avundsjjuuk). Sen ska vi träffa caroline å kanske melle så det bli mysigt :) måste köpa dom sista klapparna imorgon oxå så jag tänkte tvinga me dom på de, hihi :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0