19 & 20 december

Igår var det skolavslutning, fika å show :) Det var slappt och ganska kul, sen sluta vi 10 & då börjar mitt LOOV :D då drog jag hem till bunnie. Hon gick runt i pyamas, hon slutade skolan i torsdags, haha :) Så jag valde skitfina kläder till henne, haha (a), sen kom caroline & vi gick ut på stan och köpte lite julklappar, elr ja hittade bara en :/ Så drog vi till söder för att köpa massa godis och julmust, sen åkte vi hem till hanna och spelade tvspel hela kvällen, haha. Jag var sjukt bra ibalnd, haha jag slog till och me caroline en gång som vann alla gr  *stolt* haha :D Men det var askul allafall! Haha det känns väldigt bra att jag åt både lunch & middag på donken igår, haha det var ifs bara 3 cheesebörgare men ändå och en godispåse och julmust, haha inte bra :P Idag ska jag inte göra någonting speciellt tror jag, mamma tvingar mig och städa rummet + att jag måste sätta upp en lampa jag köpt .. Vill tvinga me dom till onoff för att köpa datorn så jag fixa lite me den :D hihi. pussar




Kommentarer
Postat av: Caroline

hej tanthand! det var mys och jag var bäst!!!! mohahaha! XD

2008-12-20 @ 12:22:46
URL: http://knaprigt.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

skönt med lov! vad ska du göra under lovet då?

2008-12-20 @ 12:57:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Maja

Caroline: haha vad menar du me "tanthand" haha? :O aa du var bäst men jag slog dig en gång så jag e lite bättre x) mohaha stjäärnsyster<333



stockholmsjenna: Ja det är det verkligen :) jag ska vara med vänner, åka till sälen och övik. Hoppas du får ett toppenlov :)

2008-12-20 @ 14:01:43
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0