21 december

Det har varit en väldigt bra dag idag, först var jag & mina föreldrar och i kista och köpte en ny bärbar data till  mig :D hihi TAACK :D <3 Jag älskar den så jävla fin, hahah. Ska koppla upp den ikväll och så :) så ska jag ladda upp miami bilderna så fort som jag bara kan! haha så äntligen isabelle kan du få bilderna på din snyggning ;) Efter det åkte jag in till stan och träffa carro & caroline, vi fikade & jag hittade alla presenter, så jävla bra! Vi planderade även nyår, fan vah kul det ska bliii :D haha jag gillar mina matvanor nu innan jul, idag har jag ätit en macka, en halv pizza & en bit kladdkaka, haha inte bra. Finns inte så mkt mer att säga, men puss på er!



 
lite egobilder på mig & fina caroliine, hah dom är  flummiga menmen dt bjuder vi på :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0