26 december

Just nu befinner jag mig i övik hos min bror :D Simon sover nu så jag får en lugn stund, haha. nerå men han är jättemysig. Idag har vi åkt skoter och lekt i snön, haha dt var skitkul att åka skoter, ska få göra de imorn igen me hjälm å allt så han kan köra fortare, haha jag som typ redan flög av idag ;S Ikväll ska vi på restaurang å äta me sussis närmaste släkt. ååh föresten jag sitter vid min nya data nu och den fungerar asbra! haha men har inga bilder än ska ladda in dom på måndag när jag kommer hem. Julafton var mysig och kul, fick massa skitfina saker, tar bild på allt dt e bättre senare ;) Nu ska vi äta, massa pussar!



Kommentarer
Postat av: ..

varför skriver du "haha" hela tiden?

2008-12-30 @ 18:53:28
Postat av: maja

nu när jag läste de så skrev jag nog "haha" lite många gr. Jag vet inte varför, jag bara gör de :) haha

2008-12-30 @ 23:18:29
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0