30 december

Idag träffade jag carro&hanna vid slussen så åkte vi till nacka för att hälsa på hos filippa. det var askul att träffa henne igen ;D Vi fick lunch där så fikade vi. Jag fick även massa starburst av henne som inte finns i sverige :/ , mitt favoriiit godiis :D Taack <333 Så fikade vi, prata, satt vi data, tog bilder å massa sånt :) Vi planerade även new york, fyfan vad roligt det kommer bli, längtar som faan :D men måste börja spara pengar, e ju typ pank :/ bilderna vi tog är på filippas kamra så jag snor dom när dom kmr upp på bdb elr fb (a) Sen åkte vi hem och så gick jag, carro & hanna en liten promenad så gick vi till urban (vad-det-nu-heter) så köpte jag en ljusrosa mjukisdress för bara 200kr :O värsta kapet! kostade 800kr förut. Den är lite stor men jag ville ändå ha en sån så jag är skitnöjd, hah älskar rosa ;D


Filippa i hennes skitfina hus :)


haha mina coolingar, hanna & carro <3


haha muppbild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0