6 december

Nu sitter jag & kollar på Paris Hilton my new bbf, jag har aldrig varit ngt fann av henne, men det är ganska kul att kollar på. haha! Igår var Mammas vänner & deras barn var här, det var faktiskt mysigt. Vi åt mat & så lärde jag dom ett dataspel, så det var inte alls så farligt jobbigt. Sen gick vi på den levande sjungande julgranen :) Efter det åkte jag till stephanies födelsedag, vi käkade å lite så, sen åkte jag & pernilla till centralen för att hämta hennes dricka. Det ganska roliiigt :) Jag blir bara så irriterad på människor som kommer & förstör, varför lixom? :S aja men dt fixade sig & jag hoppas att du hade det askul gumman på din födelsedag :) Vid 00.00 sjöng vi alla för henne å så. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inga bilder, kanske hittar ngn på fb, how know ;)  Nu ska jag försöka börja plugga.... elr så fortsätter jag kolla på bbf & äter choklad! åååh föresten min mamma har blivit fettsnäll, hon har sagt för varje vg jag får, får jag 500kr & för varje mvg 1000kr :D hihi så nu måste jag kääämpa! PUSS!



update; jag har hittat lite bilder från kvällen, har får ni två ;)




Kommentarer
Postat av: du

bortskämd?

2008-12-07 @ 21:19:31
Postat av: Anonym

är det där malin. W där framme lr ?

2008-12-15 @ 21:11:30
Postat av: maja

yes, det är de.

2008-12-16 @ 07:50:58
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0