vecka 49.

Måndag: skola från 11.35 till 16, utvecklingsamtal
Tisdag: skola från 10.25 till 16, sova & kolla dh
Onsdag: skola från 11.35 till 13.30, kolla film & plugga.
Torsdag: skola 8.20 till 16 elr vara hemma & vara sjuk (?)
Fredag: skola 8.20 till 14.50, kanske träffa caroline.
Lördag: inget planerat, kolla på lampa till mitt handfat sen är dt klart :D & plugga...
Söndag: handla julklappar med ida&julia.

Vad ska man då handla i julklapp till alla. jag vet inte ens vad jag önskar mig själv, vilket brukar varje jättelätt det ända jag kmr på är örhängen, pengar, vantar & färgahåret, så det lär jag få :)  Jag tänkte bara köpa till mamma, pappa, henrik, sussi, simon, ida, julia, magda, per, mormor & morfar (har säkert glömt ngn).  Mina vänner får tyvär ingen pga min dåliga ekomomi just nu :( elr jo en får bara för hon inte fick en födelsedags present :) hehe Men vad ska jag köpa? så himla svåårt. har ni ngt tips? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0