Godmorgon.

Jag är skit trött och har asont i huvudet :/ jag skippade idrotten, det var ändå bara simning & livräddning. Så nu börjar jag inte förns halv 12 :D Har bara två lektioner men slutar ändå 4 suurt :/ Funderar faktiskt på att åka och träna då, men jag vet inte.. haha jag är så himla lat. + att jag måste plugga matte och skriva en svenska uppsats om mig själv. Min mamma tycker jag ska gå på stödmatte oxå, haha -.- fast det är om man vill ha mer än g, så det e lungt. Jag orkar inte, men det kanske är värt det? sen skrev jag oxå i förra inlägget att jag får 1000kr för varje mvg & 500kr för varje vg, jag menar då inte varje prov elr uppsats elr så, det är de betyget jag får i slutbetyg! Nu ska jag fixa mig, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0