Godmorgon.

Jag har är typ sjuk :/ igår när jag kom hem från skolan kl 5 fick jag asont i magen, så sen dess har jag sovit tills nu. Förutom att jag kollade på desperate, sen somna jag igen. Det sista jag åt igår var en sneakers, sen har jag inte ätit ngt mer. Jag är ashungrig men jag kan inte ätaa :/ jag skippar idrotten idag (haha typ 4 gången på 3v) så går jag på matteprovet sen som jag måste gå på, fast jag har inte pluggat ett skit :/ aja det löser sig, men det skulle vara kuul me vg. igår anmälde jag mig till matteresurs, så det var duktigt av mig :) & så hade jag utvecklingsamtal, det gick bra, hade inga igvarningar allafall. Nu ska jag sistaminuten plugga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0