Godmorgon.

Just nu är jag så nervös som att jag mår illa. kan inte äta ngt.. Hela gårdagen gick jag runt och hade ont i huvet hela tiden, vet ni varför? idag har jag nämligen kemiprov. Igår satt jag inte framför data/tv ngt för jag skulle plugga! men tror ni kah blev ngt smartare? nej såklart inte. Jag förstår ingenting, allafall inte frågorna. Jag vill inte ha ig. Det går inga bra för mig i skolan alls :/ har fått g på allt hela terminen.. sen igår fick jag veta att vi hade spanska test samma dag, men dt gick okej allafall. haha och igår fick jag tbx matte provet, gissa vem som var 2p från vg igen? jag, hatar dom där jävla 2p -.- Önska mig lycka till på provet nu! gunilla som tror att vi är geni kmr sääkert göra ett assvårt prov förra gången :/ Ha en bättre dag än vad jag kmr ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0