Godmorgon.

Jag har vaknat för typ 2 tim sen & jag har sjukt ont i magen :/ har typ ätit 5 alvedon sen igår kväll. Om en timme får vi gäster, vah jobbigt. Jag har ingen lust alls jag vill bara ligga i min säng å äta godis. Dom har två små barn (typ 7-9år) som jag måste vara me & underhålla, så ska vi på teater sen.. sen har jag bara 10 minuter på mig att åka till stephanie som har fest på stadion. nej jag har ingen lust alls. men ikväll blir det säkert kul, saknar min bästis!


Igår hade jag jättetrevligt hela dagen, först me cissi. Vi fikade & jag köpte en gullig mössa, hoppas jag bara använder den nu :) haha & jag stöörde mig jättemkt på en kille på hm, han såg helt sjuk ut (vit hår me blå slingor, massa percingar + fountation) han lät som en tjej & gick runt & sa OMG till alllt, & kallade mig fjortis & lillaflicka för jag kolla snett på honom, hahah usssschhh! sen träffade jag carro, melle & hanna, vi åt thaimat & sen gick jag, carro & hanna på bio & såg Twilight, den var verkligen jäättebra! Olik typ alla andra filmer jag sett. Så pratade vi lite om new york, jag hoppas det blir av för det skulle vara oförglömligt! Nu måste jag fiixa mig :/ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0