jag älskar lov.

Finally har jag bestämt vilken bärbar data jag vill ha efter ett halvår, dock blev dt ingen rosa men den här är skitsnygg med + att den är bättre en alla rosa vi kollat på ;) så i helgen ska vi gå och köpa den och jag är asglaaad :D imorron är det looov & jag träffa mina älsklingar! Och om mindre om en vecka är det julafton & sen nyår, fyfan så underbart! Sen drar jag till min storebror oxå 25december, fyfan vad jag saknar honom. Då ska jag träffa min sötnos simon & få åka hans nya snöskoter :D sen kmr filippa hem oxå, så jag mååste träffa den filureeen :D <3333 ahah det är lovet är verkligen efterlängtat!


lite svårt att se på bilden + den e snyggare i verkligheten, den e svart å blank ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg dator tjejen ;)

du e hemma nånting på lovet va? när kommer du hem från din storebror? för jag åker tillbaka till NY om jag inte kommer tråffa dig! <33

2008-12-19 @ 04:12:20
Postat av: maja

tacktaack :)

jadå jag tror jag kmr vara hemma 29,30 å 31 december, hoppas det allafall :) men vi måste absolut ses! ssen vill jag ju oxå komma och hälsa på dig (a) hihi <3333

2008-12-20 @ 10:33:47
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0