Julhandlat.

Idag har jag varit med mina kusiner, ida&julia. Vi var i stan, julhandla, fika & åt mat, jättemysigt :) Har bara simon, morfar kvar att köpa julklappar till & en grej till mamma & pappa att köpa , och min storebror då, men det är helt omöjligt att köpa ngt till honom... vad köper man till honom lixom? Lite tråkigt känns de bara för jag har aboslut ingen julkänslor alls, känns typ som helt vanligt. När man var liten var det ju största grejjen me, julkalendrar, julkalendern, lucia, paket å allt det där. Haha jag vet t.o.m massa grejjer jag ska få i julklapp, inte så kul men jag blir ju allafall nöjd me de jag får :D haha Nu ska jag äta, PUSSAR!


Mina älskade kusiner och jag för nästan ett år sen (igorera mitt fula korta missfärgade håår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0