Lucia

Jag vaknade klockan 7 då mamma väckte mig så satte vi oss & drack te och åt lussebullar och kollade på Lucia som vi gör varenda år, även fast det inte är speciellt kul. Men mysigt var de :) Sen tänkte jag gå och lägga mig men då fick mamma för sig att vi skulle baka lussebullar så det var bara att börja baka. Innan dt kollade jag lite på latjo lajban :$ haha jag fick värsta minnerna, när jag var liten gick jag upp varje morgon kl 8 och kollade på de, jag älskade pokemon, haha. Idag har jag annars inte gjort ngt speciellt, köpt en lampa till mitt tvättställ (ni kan få se bilder sen när allt e klart), å nu ska jag plugga kemi, jippe! aja lika bra att få det gjort så har man kvällen ledig. Idag köpte jag oxå tre filmer för 10kr st, jag hittar alltid värsta kapen när de gäller filmer, förra helgen köpte jag ju 4 filmer för 15 kr ;O Nu köpte jag Hannibal, pearl harbor & beck, hoppas ngn av dom är bra :) Nu kallar kemin, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0