neext

Nu har jag pratat me caroline i telefon i 1 tim & 45 minuter, vi har kollat på julkalenden, room raiders & next tsm. Har ni sett det ngngång på mtv? jag tycker det programet är så kul, jag & caroline garvar lika mkt åt personerna varje gång (haha okej dom två gr vi tittat tsm) men dom är helt sjuka, "du kan inte sjunga så neext", haha dömmer dom lixom inte lite fort?! vem bryr sig om ens kille/tjej inte kan t.ex sjunga :S ahaha sen är caroline så rolig " det finns inget bra på tv på torsdagar, inget. jag blir så förbanad", haha :) <333



Jag & Caroline i sälen på höstlovet :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

hhaha!charmigaste bilden ever! ^^

bah: klä dig i den här monsterkosymen! jag gillar inte monster så NEEEEXT!

haha! miffon!

JAG BLIR FÖRBANNAD ^__^

2008-12-12 @ 23:49:52
URL: http://knaprigt.blogg.se/
Postat av: Maja

ne men ärligt bilden e faktiskt fin :) haha om man inte tänker på den fina upplösningen me min mobilkamra ;)

haha ja heelt sjuka :S äähm du föresten jag tror inte jag vill vara din vän caroline, vi har ju inte samma klädsmak ;$ haah

ne men dt var sjukt kul när du sa de i telefonen för du var så seriös :P

2008-12-13 @ 14:41:25
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0