Ny dator och shopping imorrn.

Imorgon ska jag först på morgonen köpa en ny data :D hihi sen ska jag träffa caroline & carro för att handla dom sista julklapparna till simon, morfar, pappa & mamma, hoppas jag hittar ngt! Sitter och funderar vad jag ska ha på mig imorgon, det är så att alla mina kläder (som jag gillar) ligger i tvätten inför övik :/ hittar typ ingenting.. föresten är det bara jag som inte kmr in på fb? haha det är säkert min uppfuckade datas fel, kan bara gå in på youtube oxå dom tio första dagarna på månaden + att kolla filmer, lyssna på musik från internet, elr spela spel, det suger verkligen!, fast det är tack vare mitt cp mobilabredband :/ å jag orkar aldrig ringa in och fråga varför det alltid cpar sig.. skönt me ny data allafall. å tack pappa som fixade usb grej så jag kan flytta alla mina låtar :D thihi. ååh föresten en till bra grejj med att jag får ny data, jag kan ladda upp alla bilder jag tagit med min digitalkamra :D så nu jävlar kmr det bilder meed bra kvalite, haha! (min nuvarande dator är full, så jag kan inte ladda upp så många bilder elr ladda hem musik :/ )



Nu äntligen är det klart! Jag har nämligen ett handfat i mitt rum i en
garderop så man kan stänga dörrarna. jag blev nööjd alllafall ;)
haha resten av mitt rum kan ni få se ngn gång när dt e helr klart (om
typ 100 år) och det inte ligger omsalgspapper, påsar & kläder över
hela golvet ) haha. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

supersnyggt maja!

2008-12-21 @ 02:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0