Äntligen hemma!

Kom hem för 20 minuter sen & det är alldeles svart ute?! hallå jag vill att det ska vara sommar ju :(

Skolan känns lite onödig på tisdagar, först 2 timmar engelska me en vikarie kollade på ngn film "stand by me" som jag sätt redan, sen hål i 4jävla timmar men ifs jag åkte hem såklart & så slutar dagen me 2 timmar kemi, sämsta ämnet, sämsta läraren, jag är sämst i det! Fick tbx provet , G blev det, blev besviken men jag trodde på ig så lättad är jag, så slutar man såklart 4 :/ kände mig som en typ lodare elr ngt kss brallor, förstor dunjacka + fejk uggs, haha. men det var really najs var det!
 kväll är det desperate housewives & imorron är vi lediga förutom riksdagen i 1 timme kl 3, men dt kan jag överleva.  såå skönt :D Det är det jag levt för idag, jag blev bara glad när jag tänkte på det. Är ju så sjukt deppig nu, jag vet inte vad det är med mig, kanske är det hösten? å så saknar jag miami :/ aja det lär gå över. Imorron blir det fika me Caroline oxå, mysigt & träffa henne nu, det var länge sen <3

Puss! Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0