Fredagen & Lördagen.

Igår åkte jag, hanna, carro & caroline till mitt landställe i nacka, allt gick jättebra förutom att carro var en halvtimme sen, inte förvånade ;) Vi lagade mat, som blev jättegod för omväxlingens skull, haha. Så kollade vi på strandvaskaren & wedin crasher, somnade när vi såg wedin crasher så jag såg kanske 10 minuter men då var kl redan 3 så det var inte så konstigt. Men vi hade allafall skitkul som vanligt. Vaknade allafall 11 me hanna på mig & när vi kollar ut är det ju typ snö storm :O Då sätter vi på uptown girls, jag äälskar den filmen! Man måste se den, heelt klart! Carros pappa kmr hämtar henne, men jag, caroline & hanna sätter oss & äter glass, haha vi går inte upp förns halv tre, fixar lite å så sen ska vi gå till bussen. Men den kommer inte så vi fick vänta i 40 minuter, kaaallt! När vi är tbx till stan går jag & caroline till gamla stan för att fika, myysigt. Nu är jag hemma & är jättetrött, ska kolla på tv mitt internet är sjukt segt :/ Puss!

    

Kommentarer
Postat av: Caroline

WOHO! KALLT MEN MYSIMYSMYSMYS!!! det måste vi verkligen göra om! sånna helger förhöjer vardagen apa :D

2008-11-27 @ 21:57:38
URL: http://knaprigt.blogg.se/
Postat av: Maja

haha jaa det var jäättemyyigt :D men kaaallt, allafall om man bara hade converse som vissa hade ;)) haha ja aboslut det måste vi verkligen!

2008-11-28 @ 15:51:13
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0