Helg!

Nu äntligen är det efterlängtade helgen här! Idag har det inte hänt mkt, somnade på bussen hem så trött var jag.  Jag & Elin har även kommit på att vi är äger på bubble strungler så det spelade vi en timme idag, haha. Ska kolla på Gothika nu, äälskar den filmen. Jag är typ den ända som jag känner som gör det? haha! Igentligen hatar jag sånadära psykofilmer, blir så sjukt rädd! Ska även äta varmahallon å banan, min favorit. Jag har även pluggat 40minuter idag på regering&riksdag, riktigt bra för att vara mig på en fredag kväll.




p.s jag vet att bloggen är astråkigt utan bilder, men jag har tröttnat på min mobilkamra som suger & min riktigt kamera har jag inte orkat installera cd, bilderna kommer ändå inte få pplats på datan, bilder kommer när jag bestämt vilken laptop jag vill ha! haha om ngra år dåra ;)

Ha en toppen helg / Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0