jag är så sjukt glad :D

Idag har jag bara varit me matilda, vi sjöng kaeroke, åt massa mat, kolla fim & massa annat mys :) Sen vid middagen pratade jag me mamma om att jag vill åka på språkresa som matilda hade gjort då sa hon att det var bättre fall jag åkte till new york me tjejerna & bo hos filippa på påsklovet :D Vi tjejjer har ju pratat om det men jag trodde aldrig jag skulle få eftersom resan till miami & kryssningen inte var så billig. Fattar ni vad kuul! Det är ju inte säkert att det blir av vi måste ju prata me filippa & att dom andra tjejjerna får. Men jag blev bara så glad att jag fåår om det nu skulle bli så :D Jag saknar dig flippa, vi måååååste ses i juul  :D  PUSS!




New york har alltid varit mitt dröm resemål, tänk om det blir av med ngra av mina bästavänner, fan vah kul!

Kommentarer
Postat av: inez

har varit i new york och jag ÄLSKAR det !!

2008-12-01 @ 16:30:42
URL: http://inezochamanda.blogg.se/
Postat av: Maja

jaa jag förstår det :D <33

2008-12-01 @ 19:26:59
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0