jag har tråkigt.

VEM

vem är i rummet med dig ? är ensam
vem fick du senast sms av ? joel
vem tänker du på nu ? ingen
vem pratade du senast i telefon med ? mamma
vems hus var du senast i ? Mitt, annars var det nattas
vem önskar du var med dig nu ? steffi
vem är din favoritsläkting ? Simon, ida & julia <3
vem i din skola går dig mest på nerverna? Kan jag inte skriva här

VAR

var går du i skolan ? sollentuna, rudbeck
var är din mobiltelefon ? bredvid mig
var är din mamma ? i bilen på väg hem från sälen, hoppas jag.
var sover du ? i min säng
var handlar du mest ? hm elr gina typ
var fick du tag i tröjan du har på dej ? hm
var åkte du senast bil ? när nattas mamma skjutsa mig till gullmars.


VAD

vad åt du senast ? pannbiff & makaroner
vad drack du senast ? juice
vad är det för färg på dina byxor ? gråa mjukisar
vad är den närmaste saken som är blå ? en toffs 
vad gillar du mest med skolan ? kanske rasterna me kompisarna.
vad har du på fötterna ? mina shepherd tofflor :D
vad är din favorit färg ? Rosa & grå
vilken film såg du senast ? 1408 & mitt stora grekiska feta bröllop som går på tv nu.
vad hör du just nu ? tvn


HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng ? Jadå
hånglat på en bio ? nepp
hånglat i skogen ? Jag vet inte.
tyckt att din kusin är het? Nej
sovit naken ? ja
kört över hastighetsgränsen ? Nej inte jag.
målat om ditt rum ? Aldrig gjort det själv.
dansat framför en spegel ? Ja
fått hicka ? yees flera gr.
stulit pengar från en kompis ? nej.
hoppat in i en bil med folk du just träffat ? det har hänt.
varit i slagsmål ? nja
smugit ur ditt hus ? nej
haft känslor för någon som inte känt detsamma ? inte på riktigt, men typ ja.
hånglat med en främling ? nej =)
älskar eller saknar någon nu? Jag älskar & saknar flera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0