Kista med tjejerna.

Efter skolan åkte jag, elin, narin, cissi & en tjej till (minns inte vah hon hete :$, jag är sämst på namn) till kista foodcourt & åt lunch, jättegott var det! Sen gick vi till tasty house, jag älskar det stället. Det är me godis, torkadfrukt & nötter & allt är billigt. Tre stora sneakers & mars för 10 kr ;O det ligger bredvid kistas bio. Dessutom är dom trevlig där oxå, jag asgarvade när vi skulle betala, han i kassan var så sjukt rolig "hon vågar inte vara ensam me mig gå inte, haha" :D & tack narin som bjöd oss på ngra goda bullgull, haha jag tror det hette så? narin klippte sig oxå & så hängde vi lite på donken, så hände det inte mkt mer. Snart ska jag ut & träffa carro & hanna, mina älsklingar :) <3 vi hörs!


Elin & Narin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0