Lista

OM MIG
Namn: Maja
födelsedag: 6 Maj
Hemstad: sthlm
Ögonfärg: blågrå
Hårfärg: blont
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: oxe
Är dina föräldrar skilda: nej
Skor idag: svarta fejk uggs
Mål för året: tar det som det kommer
Det första du gör när du vaknar: klagar att jag vill ligga kvar


ANTAL
Som du kysst: vetinte
Syskon: en
Piercnings: ingen
Tatueringar: ingen

FRAMTIDEN
Namn på barn: cornelia.
Vill bli när du blir gammal: rik
Drömjobbet: ingen anig

FAVORIT
Mat: tacos, donkens cheese börgare å sushi
Djur: hund kanske
Glass: choklad
Låt: kan inte bestämma mig
Nummer: 6
Tuggummi: extra white
Årstid: sommar
Tandkräms-smak: ?
Radiostation: the voice


HAR DU
Någonsin varit kär: ja
Blivit dissad: ja
rymt hemifrån: nej
Föreställt dig ditt ragg naken: haha lätt
Sovit utomhus: jaa
gråtit i skolan: ja
Spytt i skolan: nej
Velat bli modell: haha ja, men inte längre.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: säkert
Sett en död människa: ja
Använt droger: nej ..
Ätit sushi: älska.
Retats: haha aa

THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/Cola: inget
Donken/Burger King: donken
Kärlek/sex: beror på
Choklad/Vanilj: choklad
Jordgubb/blåbär: jordgubb
Kött/veg: vet inte, beror på vad för kött
Tv/film: båda
Gitarr/Trummor: ingen
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: svårt, jag tar båda.
Kakor/paj: haha allt.
Mtv/vh1: mtv
Blind/döv: döv


KAN DU
Gå ner i splitt: haha nej
Skriva med höger och vänster: jja men snyggt blir det inte.
Vissla: aa typ
Blåsa en bubbla: aaa =)
Ha dina ögon i kors: hah nej
Nudda näsan med tungan: ahha aa

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: mamma
Du pratade med: mamma
Du msn: minns inte
Du kramade: narin
Du skällde på: pappa


SENAST DU
Skrattade: idag typ
Grät: minns inte
Såg en film: i lördags
Tugga tuggummi: nu
Drog ett skämt: hela tiden
Sjöng en sång: haha säkert idag.


VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: massa hus å hösten.
Lyssnar på för musik: musik, gillar nästan aallt.
du har på dig: stor t-shirt & mjukisbrallor


Kommentarer
Postat av: .

heej sömaja gräddnos,tänkte bara säga att jag tänkte börja följa din blogg nu :) förresten så snor jag din lista till BDB ;)

kram från andra sidan atlanten <3

2008-11-13 @ 05:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0