Lördag.

Jag var påväg att skriva söndag idag som rubrik, det känns verkligen som en typiiskt söndag. Jag fick världens chock nyss, jag hittade ett gammalt dataspel när man ska bygga ett sjukhus som jag inte spelat på flera (säkert 5) år, så jag installera de & börja spela, sen efter vad som känns en timme kommer mamma & säger godnatt å klockan är 24 :O Jag trodde hon var 8-9, jag trodde först hon drev me mig, haha. menmen riktigt kul var det allafall, spelet heter theme hospital & det är fan mitt favorit spel :D haha

Idag har jag annars varit på ica maxi, köpte ett jättefint rosa läppglans från isadora, massa julmust, godiis & filmer för 15kr :O sjukt billligt! Sen har jag även målat min lilla väg rosa & grå, dt blir nog bra hoppas jag. Så drog vi en sväng till ikea, då köper man allt massa saker. Som man igentligen inte behöver som man bara köper för att det är så billigt.



Föresten så fick vi skolkatalogen igår, sjukt kul att kolla igenom, men jag hatar bilden på mig, så det är lite synd att 2000 pers ska se den :/  Nu ska jag kolla film. Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0