Lördag kväll.

Igår kväll åkte jag hem till Nathalie, där träffa jag hennes vänner & ellinor :) Vi åt mat & hade det roligt, pratade, vi körde jag har aldrig & så kollade vi på en film som jag inte minns vad den hette, men den var speciell kan man säga. Det skulle vara en skräckfilm, men jag tyckte den bara var komiskt & oerhört konstig. Sen när alla hade gått skulle jag sova hos natta, vi hade jättemysigt vi la madrasser i henne vardagsrum & låg & kolla på 1408. Jag gillar den filmen, för det var inte bara ngn som springer runt i skogen en hel film & blir jagad & uppäten. Det var en psykisk film, men jag tyckte inte den var så läskig som alla säger?! haah vilket är ganska konstigt för när jag var liten var jag sjukt skräckfilms rädd, haha. Natta fyller ju år på tisdag så hon fick ett par pilgrims örhängen av mig, en tvål & boodylotion som luktar coccos :) Nu är jag hemma & ska bara ta det lungt :)



PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0