måndag

Bussen kom 20 minuter försent i morse men jag satt bara i snöstormen & tänkte "yees jag slipper uppvämningen på gympan", haha jag hatar våra uppvärmningar man (elr jag) e typ död efteråt. Lite surt idag för jag har hål efter varje lektion, menmen. Jag & elin spelade bubble struggler i 40 minuter, haha vi älskar det spelet =)

Vi har NT vecka nu på rudbeck (teknik & natur), det är inte så tråkigt som det låter. Dom visar filmer i bion på rasterna, delar ut en tidning dom gjort & så massa annat typ hela veckan, & på fredag ska dom ha NT showen så missar vi ngra lektioner :D alla säger att den var mkt bättre för 2 år sen, men efter de så kom dt en artikel i aftonbladet "elever strippar, rektorn tittar på", haha att man orkar, så det e ju lite synd, sen får dom inte bomba skolan längre me papper typ för brandrisken, ahaha. ajaa.

När jag väl var hemma från skolan så skulle jag ut igen & lämna lite saker till melle, jag gick ut i snöstormen igen mot min vilja men så har hon glömt att vi skulle ses, aja fast de e ju hennes saker så. & fall steffi elr caroline skulle se de här så vill jag gärna ha tbx mina linnen snarast!
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0