Ni gör min dag.

Nu har jag kommit hem precis, & jag är så himla glad över vilka vänner jag har! Vi har haft det så himla roligt, jag kan verkligen vara mig själv med dom. Jag, hanna & carro gick en promenad från odenplan till gamla stan å sen till kungsan. Där köpte vi ben & jerrys & satte oss ute & frös ihjäl. Så tog vi en sväng förbi donken för att värma oss & få vaatten, tredje gången idag :P Jag tycker det är så tråkigt att vi inte går i samma klass längre, det känns jättekonstigt. Jag saknar er allafall. Nästa helg ska vi till mitt hus i nacka. fan vah kul det kommer bli :) synd bara att inte filippa kan följa me :/


På bilden: Jag & Carolina från idag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0