Nu gör jag ytterligare ett försök.

Jag suger verkligen på att blogg, jag tröttnar såå fort. Men den här gången tänkte jag försöka allafall, så länge jag orkar.

Igår kom jag hem från miami & kryssningen i karibien. Jag är verkligen deprimerad just nu, jag gillar inte sverige längre. Jag vet att vi har det bra som bor här, men jag trivs inte. Jag vill flytta till miami nuu! jag ska göra det så fort jag gått ut skolan, allafall jobba som au pair ett år tänkte jag.



Resan var allafall toppen, jag vill bara tbx varenda sekund. Bada, sola, vara me isabelle, regnskogen, all mat som var gratiiis :D, familjen vi åt me, skridskor, minigolf, surfa, shoppingen, den sjukt snygga killen (haha förlåt isabelle att jag tvingade dig stå mitt i natten på däck & att leta efter honom) & så mkt mer. För er som inte vet åkte jag till miami i 10 dagar för att kryssa på världens största kryssningsbåt i karibien, Liberty of the seas. Vi besökte puerto rico, st mardin & labadee, allt var verkligen oförglömligt! '



bilder jag har tagit kommer senare, elr rätt så rejält sent. Har tagit massor av bilder me min sexiga rosa kamra. men jag tänker inte ladda upp dom förns jag köpt ny laptop & det lär nog ta ett tag kan aldrig bestämma mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0