Onsdag.

Jag älskar onsdagar, vet ni varför? jag började halv elva & slutar halv ett :D Simningen var inte alls så farlig, det var bara alla i min klass var tvungna att simma i samma bana så dt blev skit trångt så man sparkade alla hela tiden. ahaha & sen i mitten av simningen går brandlarmet så vi får gå ut i våra badkläder, kaaaallt! brandlarmet ringer typ hela tiden i min skola, men det gör inget :) Hade bara halva mattelektionen oxå för vi kom 30 minuter försent, men vad förväntar dom sig att man ska klara av att byta om på 15 minuter elr? ;S På vägen hem åkte jag förbi kista för att köpa en present till mammi, jag hade helt glömmt bort att hon & jag har namnsdag idag, mormor oxå. Vi heter Elisabeth :) så imorse fick jag pengar & en coccos tvål av mamma, taack :)<3 Nu har jag nyss ätit sushi, äälskar det! & jag har inget plugg den här veckan häller, absolut ingenting, jätte skönt :D PUSSAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0