Simma.

Dagen har varit bra förutom att vi fått veta att vi ska ha simning på onsdagar nu på idrotten. & det värsta är att det inte bara är en gåång utan det är cirka 10gr :O jag hatar simning i skolan, det är det värsta jag vet. Jag gillar inte äkliga golven, kalla vattnet, jag simmar as långsamt elr att stå i bikini framför klassen, jag kanske har på mig våtträkt vem vet? dessutom har man en kvart på sig att kasta på sig kläderna sen för resten av skoldagen.Jag förstår inte meningen, vi har redan kollat om man kan simma i 9an vfr ska man då behöva simma igen & 10gr dessutom?! man ska simma 40 längder på en lektion, helt sjukt! Fall man inte är med får man inte ens g. Jag hatar simning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0