Söndag.

Jag & mamma har varit i solna centrum idag & shoppat, elr jag hittade bara en bh & ett par stora pärlörhängen. Jag älskar dom, skitfina. elr jag älskar alla mina pärlörhängen jag har typ 20 st, haha. Börjar fundera på till vilka man ska köpa julklappar & vad för ngt framför allt, svåårt. Jag, ida & julia lär nog köpa julklappar tsm som vi alltid gör, det blir mys :) då ska vi planera sälen oxå. Dessutom ska jag fixa oxå så jag får comviq kompis, elr jag gör det fall jag kan behålla mitt nummer annars blire för jobbigt. Puss! <3


Det här är mina kusiner, ida&julia. Dom kommer förmodligen hata att jag
la upp den här bilden från julafton 07. Ni är finast & jag älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0