25 december drar jag till övik!

Jag pratade nyss med min storebror på telefon, han sa att jag skulle komma upp den 25 december till honom, jag blev jätteglad :D dessutom har han köpt en ny skoter idag, så jag ska få köra den när jag kommer upp, fan vah kul :D jag saknar min storebror sjukt mkt, han är faktiskt den ända jag berättar allt för (nästan allafall), det e så hilma skönt. Jag har alltid tyckt det är jobbigt att om såna privata saker me människor, men me honom går det bara på något sätt.. aja. Men den 25 december drar jag till övik, vet inte hur länge jag blir där häller vi får se, fan vad jag längtar efter alla där uppe!


 jag vet att vi inte är lika men vi har bara samma mamma

ååh sen är jag irriterad på youtube, det har ändrats till svenska för mig. jag stör mig på det, det ska vara på engelska & jag kan inte ändra tbx :/ vet ngn hur man gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0