Stuga i sälen!

Jag har två landställen ett i nacka (höhö jag vet det är komiskt) & sen ett i kolsva. Nu har mina föreldrar köpt en stuga i sälen, i hundfjället! Den är asmysig & gång avstånd till backen (men tro inte jag tänker orka gå för det ;) + att 6pers kan sova i den. Varje år i hela mitt liv förutom 2år har jag åkt till hundfjället & ibland flera gr per år, så det var ganska självklart för mig att vi skulle köpa stugan där. Jag älskar hundfjället helt enkelt, vilka minnen jag har där! Det bästa av allt är att jag får åka till ensam, så jävla skönt! ! säg bara till fall du vill åka ngn gång :) <33


bilden är tagen för några år sen i sälen me stephanie, 2006 tror jag!

Puss Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0