Torsdag.

Jag har inte hunnit uppdatera ngt för jag gick hemifrån kl 7 & är inte hemma förns nu. Jag är jättetrött & jag mår inte riktigt så bra häller. Mina händer är alleles grå, cissi trodde att jg dragit mina händer över blyerts så dom blir grå , jag vet inte vad som hänt ser ut som en 80årigs händer :S Dessutom går jag runt & fryser hela tiden hur mkt jag än sätter på mig, jag mår konstigt. Dagen har annars bara varit som vanligt, jag & cissi köpte bullaar :D haha fan vah glad jag är över att jag har dig :) Narin var sjuk så det var sjukt tråkigt, krya på dig gumman!
Imorron drar jag me mina brudar till mitt landställe i nacka en natt, så jag kommer inte kunna skriva ngt förns på lördag :) Nu ska jag göra te & lägga mig tidigt så jag mår bra imorron, pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0