Torsdag

Nu är jag hemma igen, skönt! Mamma är på ngt me jobbet ikväll så jag måste laga mat själv idag, min pappa kan inte laga mat, jobbiigt :/ haha. Fast han har köpt en marabou amigo till miig, taack :D idag hände det väl inget speciellt, var så sjukt trött hela dagen bara så det blev rätt flummig. På håltimmen försökte jag & cissi svara på lite fråger till utvecklingsamtalet, jag kunde inte sluta garva det var så störda fråger " jag ser tydliga visuella bilder när du blundar ", " Jag kan sjunga behagligt" elr "jag reflekterar ofta över hur jag mår" är bara ngra av dom typ 100 frågorna, man skulle ta reda på hur man lärde sig saker bäst. jag var människlok & bildklok, vilket jag inte om det stämmer riktigt, menmen. Jag & cissi hade allfall askul när  vi svarade på dom. haha sen slog jag, elin, narin & cissi vad om hur en lång en giraff är ( jag orkar inte berätta hur vi kom inte på det störda samtalsämnet), jag gissade 9meter & cissi gissade 14 :O elin & narin var där imellan oss. visste ni att den är bara 5 meter? haha jag vann allafall & det hade dom svårt att tro på, men jag ska allafall få en klubba imorron som pris :D Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0