Dom är tvillingar :O

Vi är på kryssingen & jag pratar om en kille jag sätt som jag tycker är snygg.

Maja: ååh där är han *asglad*
Isabelle: haha kul att vi pratar om hon å så ser du honom i bubbelpoolen.

Maja: elr nej det är inte han, det är han. *pekar på en annan*
Isabelle: ahaa
Maja: nej det är den andra, elr det är han, elr jag vet inte vilken
Isabelle: HAHA dom är tvillingar *asgarv*

Isabelle är säker på att dom är tvillingar allafall syskon, men nej jag tror fortfarande inte det. Men det spelar ingentligen ingen roll. Jag hittade faktiskt en bild på honom i min kamera :O ööverlycklig :D hahaha! men jag är så sjukt glad över att dom inte kan svenska, haha isabelle fattar varför ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0