Helgen!

Helgen spenderades mest med min underbara vän Hanna, sov hos henne på fredagen vi var på bio & såg Patrik 1.5, den var aasrolig :D sen tog vi en fika på cafe 60, men det var så sjukligt varmt där inne så det vart en snabbis. På lördagen vaknade både jag & hanna tidigt, vi följde me Åke ut till deras ribbåt & åkte båt till ingarö. Där dom tog upp båten sen åkte vi hem me hannas mamma & väl hemma så satte vi på creep. Det skulle vara en skräckfilm, men det var mer än sån "äkelfilm", haha + att den var superdålig. Halv 6 åkte vi hem till mig & hanna fick se min nya lägenhet i solna, så fixade jag mig & lämnade grejjer. Klockan 7 skulle vi vara hos carro, men såklart kom vi sent, haha hur lyckas vi alltid göra de? Det var asmysigt där, caroline & melle var oxå där så vi åt tacos, det första riktiga vi åt på hela dagen annars hade vi bara ätit godis.  Vi kollade på film & hade det askul, garva som fan åt melle & hennes " han spelar nog bara, han e inte så i verkligheten" när vi kolla på livet engligt rosa. Sen åkte jag hem & somna & hela söndagen plugga jag bara & slappa.


Miiin favorit!


Min älskade bunniee <3

Jag tog fler bilder, men bildkvaliten suger verkligen. Jag måste verkligen köpa en kamra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0