Första dagen i NY.

Nu sitter jag i sängen och ska snart duscha. Vi har haft det jättebra i NY idag. Det har varit sommarvädret. Vi har sett massa sevärdheter som national history museum, john lenons hus och så. Jag har shoppat oxå, en tröja från juicy culture och en kofta, älskar dom. Köpt även en bil till simon, en gul taxi.  Det är så sjukt coola hus och så mkt roligare affärer. Vi var inne på abercrombie and fitch och jag och melle tog kort me en skitsnygg kille (a) haha. Ni får se bild sen.  Sen fika vi på sturbucks, så jävla god dricka. Vi har även gått i central park, typ 100 grader varmt och jag var asgungrig så jag var väl inte på världens topp humör.  Men jag älskar allafall NY och imorron ska vi till en outlet och shoppa (a). aja ha världedens bästa lov. Pussar maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0