Tisdag

Hej sötnosar.
Hoppas ni har det bra, för jag har de bäst! Idag var vi i en galleria och shoppa på abercrombie and fitch och victoria secret, det var de vi hann för sen var vi i filippas skola och gjorde glass. Senare gick vi till starbucks där filippas pojkvän jobbar och jag fick en gratis Frapp Caramel, haha jag älskar att vara blond (a) Igår var vi på en outlet och shoppa lite oxå sen imorron ska vi in till manhattan igen. Vi ska få åka upp i empire state buildning, shoppa och kolla på lite sevärdheterhaha! Jag älskar att vara i NY ;) <3 Sen idag fick jag oxå 500kr av kära bror i för tidig present. Nu ska hanna få datan så 3jag måste sluta. Har tagit massa bilder nu får se sen. Massa pussar från andra sidan jorden :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0