Shopping!


Bodylotion och showercream från victoria secret
Rosa läppglans från victoria secret
Mascara från sephora (Lorac)
Rosa läppstift från Mac
Trosor victoria secret


Kjol från abercrombie and fitch
Rosa jeans från levis


Svart linne från macys.
Grön tshirt från abercrombie and fitch
Grått och rosa/röd tshirt jucy couture
Grå tshirt från levis


Kofta från esprite


Det är lite av vad jag köpt i NY, sen är de lite saker jag gätt bort och mitt absolut favorit linne blev kvar i NY bara för cptanten på abercrombie and fitch glömde ta bort larm saken, så jag hoppas verkligen att den kmr me posten snart!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Gu va fina saker :D

2009-04-18 @ 12:38:15
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0