Torsdag.

Nu är vi i Dobbs ferry där Filippa bor, idag har vi sett ground cero och åkt båt och sett frihetsgudinnan. Idag shoppa vi ingenting, vi hann inte de. Men man känner att man börjar få lite shopping abstinens, haha. Men shoppingen tar vi igen imorron (a) Igår köpte jag ett par rosa jeans och massa annat fint. Ni går se några av mina 426 bilder och vad jag köpt när jag kommer hem. Då tänkte jag oxå skriva lite om alla dagar me bilder och skit. Ni får höra från mig imorron på måndag tror jag, för jag vet inte om jag orkar skriva ngt mer innan dess, har ju inga bilder eller så de blir astråkigt + att vi bara ska shoppa och besöka china town nu.
Jag saknar er där hemma men snart ses vi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0