ääntligen klar!

Efter många om & men och tvekande har jag nu bestämt vilka kurser jag ska läsa i 2an & 3an förutom natur/natur & kärnämnerna, dom här har jag valt;
~ Webbdeign - man gör en egen hemsida osv
~ Elektronik - man löder & typ sånt (jag e faktiskt really good me de ;O)
~ Foto - tar, framkallar & redigerar bilder, man lär sig som fotto helt enkelt!
~ Psykologi - behöver jag väl nte säga?
~ Filmkunskap - kollar & analyserar filmer.
~ Grafisk design - lär sig hur man gör layouter & massa sånt me datorn.
~ Etik & livsfråger - ja tkr de lät samma som filosofi, man snackar om livsfråger typ.

aja det var dom, funder på att byta ut filmkunskap (mest för de e lite historia oxå) eller grafisk design mot retorik (lär sig att tala inför t.ex klassen) eller körkortsteri? svååårt -.- jag har ju världens besluts ångest oxå! Sen valde jag oxå natur & billogi fältkurs, man åker till skärgården & fjällen ngra dagar & gör halva kursen där, kan de vara värt! Haha jag funderade oxå på att välja spanska turist språk, haha sjukt lätt, mvg lätt lixom men jag hatar språk så de e de fanimej inte värt.

Det som gör mig mest irriterad oxå är att jag har absolut ingenaning vad jag vill jobba me sen, funderar på psykolog elr polis? elr jag vet inte :/ Jag vill verkligen veta, haha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0