Donken & Matteprov.

Hade bara matte nationella idag, det gick faktiskt väldigt bra känns det som. Kunde inte svara på två g frågor bara, resten gick bra så nu hoppas jag det verkligen blir vg! mohaha då får jag 500kr av mammi :D det var inge bråk alls på matteprovet elr annat jag tkr e svårt, så de var sjuktbra! hah för jag suger totalt på de.  sen åkte jag till mammas jobb och åt frukt och kakor och sökte jobb på donken å burger king, så nu får jag studiebidraget ;) Jag borde igentligen göra svenska och kemi nu, men jag orkar nte. Läste faktiskt ut kim novak badade aldrig i genesares sjö på 300 sidor på tre dagar, rekomenderar inte boken. Ikväll ska jag träffa steffi och äta på donken, mer har jag inget planerat. Är sjukt trött bara. Sen suger de att jag nte kan ladda upp bilder på bloggen, jävla cp internett -.- telia mobilabredband suger, bara så att ni vet! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0