Helgen.

Igår tog jag det bara lungt. Jag träffade carro i stan en stund, vi åt på fåtöljen vid slussen, asgott :D så kollade vi lite i affärer, löpte bara en macara för jag äger bara 20 kr nu typ -.- Sen åkte jag hem och åt ännu mera, kollade på miss secret agent och sen på the green mile, jag älskar "the green mile" så sjukt bra film, måste ses! Idag ska jag hem till melle senare med carro & hanna vi ska planera new york, vad vi vill se, hur mkt pengar vi ska ha me oss & kanske fylla i ett "green card" elr vad man nu kallar det :) sååå jävla kul det kommer bli! bara 9 veckor kvar & 40 skoldagar kvar :D sen måste jag oxå börja söka jobb idag så jag kan få pengar, funderar på donken om det går. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0