Löördag.

Igår hände inge speciellt, men jag fråga hon som körde bussen till skolan (dt e alltid samma) & ngn hade lämnat in den den till henne, tänk att så snälla människor finns! haha :D så den kmr nog till sl hittegods på tisdag elr nästa tisdag. Annars träna jag bara och åt sushi och tog de lungt :) köpte lite nytt smink oxå, så nu har jag allt förutom läppglans :/
Idag ska jag till centrum me mamma och köpa lite saker sen ikväll ska vi träffa Ida, Julia min kusiner och deras mamma magalena, det blir trevligt :) Vi ska äta på restaurang och gå på high school musical, har hört att den nte e så bra men jag blir bara glad över att umgås me Ida & julia :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0