Sälen

Jag vet att det har varit dålig uppdatering på sistonde. Just nu håller jag på att packar för imorgon drar jag till vår stuga i sälen som jag aldrig varit i, spännande! Ska vara där en vecka & åka skidor, igentligen skulle en person följa me men det blev massa strul så det blir inte så, så jag är faktiskt rätt trött på henne just nu. Sen kunde inte caroline häller följa me ;/ de e lite synd vi hade så sjukt kul förra året men vi får göra de nästa år! men allafall datorn följer me men vet inte hur bra mobila bredbandet fungerar där med tankte på att de är heeelt cp i sthlm så -.- men 1 mars är de ordnat å då blir de massa biilder! En sak som blir kul är att min bästavän carro är i stöten i veckan så vi ska åka skidor tsm mins en dag allafall så de blir naajs :D men tyvär existerar 13kapitel kemiprov onsdagen efter lovet så jag måste plugga massooor, kan nästan inte ett skit. massa pussar & ha ett asbra lov nu allihopa !så ska jag försöka uppdatera oftare men de e inte lika kul när inte bilder fungerar... haha nu ska jag återgå till the sims 2, haha ärligt talat de e fan kul allafall när internet är knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0