Skidor!

Just nu sitter jag hemma i myskläder och har ätit coccosbollar. Vi har åkt skidor hela dagen så nu är vi hemma och vilar och så ska vi åka ikväll igen. Det är jättefint väder så de e asnajs, blåser inget & solen skiner :) Vi åker i hundfjället där jag varit vaje år sen jag föddes förutom ett år, vi åker dit ibland flera gr varje år. Nu har vi ju köpt stuga oxå här så då kan vi ju åka upp när vi vill så de e bra :) I dag & imorron ska vi åka i hundfjället/tandådalen, sen ska vi även till lindvallen, trysil (som ligger i norge) tror jag & även stöten där min sötnöt carro är så jag kan åka me henne 2 dagar :) så de blir roligt. Carro ska även åka hem me oss så då ska vi tjocka oss me godis & filmer i bilden :D hihi. puss på er!


mina myskläder :) skoltröjjan som kom förra veckan,
visst ser den helt okej ut, bättre än matteus allafall (; haha



Kommentarer
Postat av: filippa

mysigt hörru :D e avundsjuk på dig, vi hade lov förra veckan så idag började jag skolan igen... inte så roligt...

haha jag tror att jag beställde en matteuströja men så kom den aldrig, eller så glömde jag bara att beställa xD

kraaaam Filippa

2009-02-24 @ 03:49:22
URL: http://filippaw.blogspot.com
Postat av: maja

haha okej ;D förstår dig, man saknar verkligen inte skolan.

hahah ja beställde bara tröjan i 8an i nian kändes det bara onödigt dom kom ju ändå till påsk typ :P

Vi ses om mindre än fem veckor :D <3333

2009-02-24 @ 12:51:39
URL: http://maajab.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa :D ska bli grymt kul! längtar massa <33

2009-02-24 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0